Nejčastější dotazy

 Co a kdo je Vrtíme?

Jsme smečka Vrtíme – prozatím je nás pět a máme osmnáct nohou. Jedna člověčina a čtyři chlupáči. Jsme nová firma, která má za cíl spokojené páníčky a ještě spokojenější zvířecí parťáky. Prioritně nabízíme dvě služby – Pamlsky do schránky a tajuplný Mystery box. Díky těmto službám umíme překvapit jak dvojnožce, tak i jejich čtyřnohé kamarády. Na našem e-shopu také naleznete výběr toho nejlepšího z péče, krmení a zábavy pro vašeho mazlíčka. Spolupracujeme s lokálními a rodinnými firmami, chráněnými dílnami, malými a ekologickými výrobci. U nás se tedy nemusíte bát, že sáhnete vedle. Naše požadavky na kvalitu jsou velmi vysoké, proto u nás můžete vybírat bez obav jakýkoliv typ sortimentu. Snažíme se balit s co největším citem pro ekologii a nezatěžovat naši planetu. Také přispíváme na charitativní projekty a spolupracujeme s Moravskoslezským spolkem na ochranu zvířat. 

Co je to tajuplný Mystery box? 

Jedná se o tajuplnou zásilku jejichž obsah předem neznáte. Je to překvapení jak pro vás, tak i pro vašeho parťáka. Prozradíme ale, že box obsahuje kombinaci krmení, pamlsků, péče, zábavy a občas i něco pro páníčka. Pokaždé je box stylizován do určitého tématu. Jednotlivé téma balíčku je vždy limitováno a lze jej zakoupit pouze v omezené době. Nabízíme varianty pro "mrně" (pejsky do 10 kg), "kámoše" (nad 10 kg) a pro "čičinu". Pamlsky, které v boxu najdete jsou vyráběny nám na míru nebo pochází od ověřených výrobců, a proto se jedná o vysoce kvalitní odměny pro vašeho mazlíčka – bez chemie, bez konzervantů a bez přidaných látek. Veškerý další obsah dodržuje naše zásady pro výběr produktů, a tak se často jedná o výrobky lokálních firem, přírodní nebo ekologické produkty. Tajuplný Mystery box můžete objednat prozatím jednorázově, v budoucnu i v předplatném – přičemž u předplatného máte jistotu, že vám balíček nevykoupí jiný mlsný a hravý hafan nebo kočičák. 

Co jsou to Pamlsky do schránky?

Jak již název vypovídá, jedná se o službu doručování pamlsků do vašich schránek. Služba funguje v předplatném a četnost doručování si můžete zvolit. Každý týden, co čtrnáct dní, nebo jednou za měsíc – vy totiž sami víte, kolik pamlsků je potřeba a tato možnost zaručí, že jich bude vždy dostatek! Ať už tedy máte mlsného kocoura, roztomilého buldočka nebo dobrmana, věřte, že se budou těšit pokaždé, když vykročíte ke schránce! Žádný kurýr, žádné fronty v obchodech a záruka té nejvyšší kvality. Veškeré pamlsky nám totiž vyrábí čeští výrobci na míru. Každý týden obsah balíčku měníme. Gramáž jednoho balíčku je vždy okolo 100 g (mění se v závislosti na velikosti a druhu pamlsků) – jedná se tedy o standardní gramáž, kterou běžně nakupujete v obchodech. Balíčky odesíláme pravidelně, a to v pondělky. Proto budete vědět, kdy si "poštu" vybrat. 

Jak velkou musím mít schránku?

Snažíme se o to, aby se naše služba vešla do každé schránky. Ideální však je, aby měla schránka otvor velký alespoň 2,5 cm na výšku. Balíčky zasíláme v doypack sáčcích o velikostech 10 x 18,5 cm nebo 13 x 22, 5 cm (v závislosti na druhu pamlsků). Sáčky jsou vždy zataveny tak, aby byly pamlsky chráněny před vzduchem. Co v sáčcích najdete, naleznete vždy na zadní straně balíčku. O všech druzích, které jsme již zaslali do vašich schránek, informujeme v sekci "blog". V letních teplých dnech doporučujeme častější kontrolu vaší schránky. 

Můj mazlíček má alergii. Můžete mi Mystery box nebo Pamlsky do schránky upravit? 

Ano. Snažíme se o co největší spokojenost vašeho parťáka. Při tvorbě objednávky služeb narazíte na kolonku "alergie", kde je můžete vypsat. My vám naše služby upravíme. 

Mohu vaše služby objednat někomu jako dárek? 

Rozhodně můžete! Naše služby jsou ideálním dárkem pro všechny psí i kočičí parťáky a jejich páníčky. Při tvorbě objednávky stačí vybrat "doručit na jinou adresu". Doporučujeme do objednávky zadat telefonní číslo obdarovaného, aby ho mohl dopravce případně kontaktovat. Pokud se jedná opravdu o překvapení, zadejte váš e-mail. Potvrzení objednávky totiž zasíláme na e-mail uvedený u objednávky. 

Potřebuji změnit frekvenci předplatného nebo velikost pejska. Jak to mám udělat? 

Stalo se, že jste objednávali pro "mrně", protože máte doma štěňátko, které vyrostlo a potřebujete balíček pro "kámoše"? Nebo jste objednali Pamlsky do schránky s frekvencí doručování 1x do měsíce, ale váš parťák má větší apetit? Odjíždíte na dovolenou a potřebujete předplatné posunout? Neváhejte nám napsat e-mail na: propanicka@vrtime.cz nebo nám rovnou brnkněte na +420 773 302 903. Rádi vám pomůžeme s řešením. :) Na e-mail se nám ozvěte i v případě, že potřebujete předplatné zrušit. Nezapomeňte nám však napsat důvod zrušení předplatného. Váš názor nám pomáhá zlepšovat naše služby. 

Jak si vytvořím účet?

Vytvořit účet si můžete na našem webu – vpravo nahoře. Stačí kliknout na ikonku zákazníka. Dále klikněte na "Nová registrace". Následně vyplňte všechny údaje potřebné k registraci. Doporučujeme zaškrtnout odebírání newsletteru, aby vám neunikla žádná novinka! :) Pokud jste již registrovaní, nezapomeňte se při dalším nákupu přihlásit. Můžete tak učinit nejen na našem webu, ale i v košíku při vyplňování informací pro doručení. 

Zapomněl jsem heslo ke svému účtu, co s tím? 

Je to velmi jednoduché. Vpravo nahoře na našem webu přejděte na ikonku zákazníka. Pod přihlašovacím formulářem klikněte na „Zapomenuté heslo“, vyplňte vaši e-mailovou adresu a přijde vám heslo nové. Může se stát, že e-mail s novým heslem spadne do nevyžádané pošty, tak případně zkontrolujte i tuto složku ve vašem e-mailu.

Balíček mi přišel poškozený, co mám dělat? 

Pokud je Mystery box, nebo jiná zásilka viditelně poškozená, zboží prosím nepřebírejte. Sepište s řidičem hlášení o škodě a ozvěte se nám na propanicka@vrtime.cz. Obratem vám pošleme nový balíček. Pokud naleznete poškozené zboží uvnitř boxu nebo poštovní krabice, napište nám na výše zmíněný e-mail. Zboží vám vyměníme. Našli jste ve schránce poškozené Pamlsky do schránky? I to se bohužel může stát. Rozhodně je zvířecímu parťákovi nedávejte a ozvěte se nám. Pošleme vám nový balíček. V ideálním případě nám jako přílohu e-mailu pošlete i fotografii poškozených jak obalových materiálů, tak i zboží. Vše se budeme snažit vyřešit v co nejkratším čase. 

Můžu objednat více služeb najednou, případně je kombinovat? 

Určitě můžete! Nejdříve vyplňte objednávku pro prvního zvířecího parťáka a následně z košíku odejděte buď na e-shop nebo na hlavní stránku, kde zvolíte další službu. Případně si můžete přidat do košíku i další sortiment z našeho e-shopu. Objednávkový proces se u každé další služby spustí znovu. Jména a případné alergie budeme mít zaznamenány pro každého mazlíka. 

Doprava a platba

Jak mohu objednávku zaplatit? 

U nás můžete zaplatit kartou nebo bankovním převodem. Z důvodu nabídky specifických služeb nenabízíme možnost platby na dobírku. Vezměte prosím v potaz, že platba převodem může trvat i několik dní – pokud jste zakoupili službu Pamlsky do schránky například v sobotu, je možné, že expedice následující pondělí nebude možná, jelikož platba ještě nebyla připsána na účet. Fakturu zasíláme v elektronické podobě na váš e-mail, abychom zbytečně nezatěžovali naše lesy :). 

Jakého dopravce mohu využít? 

V současné době můžete využít dopravu vaší zásilky skrze PPL, Českou poštu a doručení do zásilkovny. Portfolio dopravců budeme do budoucna dále rozšiřovat. U Pamlsků do schránek je možná pouze doprava skrze Českou poštu.